Vad vi behöver öva på

Tänkte att jag kunde ta och lista upp lite grejer som jag & Northon behöver träna på! :)

Galoppen - Jag tycker att vi fixar både skritten och traven ganska bra. Det vi måste jobba på nu är galoppen så jag vet hur jag ska arbeta honom för att han ska börja släppa efter och arbeta i form.
 
Avbrott & Igångsättningar - Igångsättningarna är oftast ganska bra, men vi behöver öva på kvickheten för hjälperna. Avbrotten däremot behöver vi öva mycket på. Skritt-halt går bra, men från trav-skritt, galopp-trav & galopp-skritt måste vi verkligen träna på.
 
Bommar - Inget jättestort problem utan mest så att han ska lyfta på fossingarna.
 
Söta muppbilder på min älskling i Augusti ♥ / Ebba
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0