Adjö

Då var det dags att tacka för mig. Det har varit en kort tid här, men roligt!
Eftersom vi bestämt oss för att sluta blogga här, tog jag också en liten paus och funderade i flera dagar och har nu gjort mitt val. Jag kommer fortsätta blogga, men på min egna blogg.
 
Det känns på något sett som jag har mindre press där. Känns som att jag alltid sviker folk jag bloggar med om jag inte uppdaterar, därför går jag tillbaka till min egna blogg.
Hoppas ni alla vill fortsätta följa min resa! Kommer inte skriva 5789876 inlägg per dag som vissa bloggare, men ska försöka skriva varje dag och när jag har lust. :)
Ni hittar min blogg härhärhärhärhärhärhärhärhärhärhärhär.
härhärhärhärhärhärhärhärhärhärhärhär.
härhärhärhärhärhärhärhärhärhärhärhär.
härhärhärhärhärhärhärhärhärhärhärhär.
 
Kan inte säga hur det blir med denna bloggen i framtiden. Kanske kommer vi tillbaka, kanske kommer vi inte tillbaka. Framtiden får helt enkelt utvisa. Sålänge får jag säga hejdå på denna bloggen och hoppas vi syns på min egna. ;)
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0