The end of Fuxarnas.webblogg.se?

Tyvärr har vi likte tråkiga nyheter. Vi har bestämt oss för att sluta blogga här.
Detta är ett val som jag och Alva har gjort tillsammans, så det är absolut inte så att vi bråkar eller nåt! :) Utan vi är fortfarande muppsystrar, haha. I alla fall, till poängen. Vi har känt ett ganska bra tag nu att vi bara "glömmer" uppdatera, och vi orkar inte, har inget att skriva om osvosv. 
 
Men framförallt, vi har inte riktigt tid. Jag tycker det är stressigt att hinna med, tänk då vilken press Alva har haft som har egen häst + skola med dubbelt så mycket läxor som mig. Det känns inte rätt att pressa henne till det, tror jag vi alla håller med om. Och dessutom har jag inte så hemskt mycket tid heller, och jag vill inte pressa någon av oss till att blogga när vi egentligen kanske inte vill. Så därför har vi nu tagit detta beslutet.
 
Vi har ännu inte bestämt något om hur det blir om ett tag. Framtiden får helt enkelt utvisa det. Kommer vi tillbaka här, så gör vi väl det. Kommer vi tillbaka på egna bloggar, så gör vi ju det. Eller så slutar vi helt enkelt. Det är inget vi kan bestämma nu utan tiden får utvisa. Men jag vill ändå passa på att be er, håll koll. Sluta inte kika in på bloggen utan titta in då och då ifall vi skulle komma tillbaka, eller länka våra nya bloggar ifall vi väljer att gå den vägen.
 
Somsagt, framtiden får utvisa. Och sålänge får vi tacka för oss! Det har ändå varit en rolig(men kort) tid här på fuxarnas.webblogg.se. Tusen tack ♥♥ / Ebba
 

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: tack! :)
Tråkigt att ni inte ska fortsätta med bloggen..

Ni kan ju göra ett sista bloggryck tycker jag genom att vara med i min tävling på bloggen där jag lottar ut ett presentkort på 200kr! ;)

2013-12-27 @ 00:30:45
URL: http://flingans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0