Presentation - Ebba & Northon

Hej! :) 
Mitt namn är Ebba & jag är en tjej på 14 år och går alltså i 8:an. Mina intressen är hästar, musik, fotografering osv. I musikväg lyssnar jag mest på One Direction, som ni alla säkert hört talas om. Jag är som vilken annan directioner som helst.
 
Jag har ridit i 4 år, för tillfället rider jag 2-3 gånger per vecka. Ridlektion på Tisdagar & Min foderponny på Lördagar. Jag hopptränar även med honom varannan Torsdag.
 
Som ni kanske förstått är det den lilla fuxkillen på bilden nedanför som jag snackar om.
Northon, heter han. Han är en haflingerkille på snart 20 år, född 1994. Maxad D-ponny på 148cm. Northon står på ridskolan där jag rider, och han köptes in dit när han var 4 år. Så han har varit där länge & tycker fortfarande jobbet är lika kul. I sina yngre dagar har han tävlat upp till och med LA/LA i både dressyr och hoppning. Om jag får säga det själv så är han otroligt utbildad & duktig, hoppar med riktigt fin teknik.
 
Pga. hans kraftiga kroppsbyggnad har vi fått stå ut med endel skit men vi har bevisat att dem har fel och har nu börjat ta oss ut på tävlingsbanorna inom både hoppning & working equitation. 
Hoppas ni finner oss & bloggen intressant och vill börja läsa! :)
 

Kommentarer
Postat av: sanna♦

vad kul att du har en ny blogg:)

2013-11-03 @ 15:37:28
URL: http://nattstad.se/sannafredrika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0